bloggeri

Nä skulle ju skriva igår och var taggad som men icke då, då får blogg.se eller min dator för sig att sega ner allt. Så nu är det mesta av just den sprudlande entusiasmen borta men jag kan ju försöka iaf ;)

Vårkänslor nr 2 på topp! Finare o finare väder ger mig bättre o bättre humör. Men trött!? Elektro är mitt sömnmedel, förstår inte, somnar nästan varje föreläsning och övning i det ämnet... Nåväl, det är ljuset - säger mamma. Jag tror på henne så har allt sin förklaring.

Hade första KS i dismatten idag. Japp. Bara plugga inför nästa + inluppar i Elektro.

Helgen var ju bra! Jobba o jobba, sen lite påskmiddag med släkt o så, ut på söndag med syrran, Pauline, Lisa o Sara. Faen va nice det var, myspys innan hos Pao med vin, spinning, dans och sång ;) Sedan Joar där jag träffade många kära vänner! Massor av folk där också, pga Pudlarna? Nja.. Men kul att se ändå. Får se vad denna helg har att bjuda på, massa fint väder och ledig - det blir fint. Nåväl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback