Sagoblomma

Jättebra helg! Malin kom hit i fredags, vi mest handlade o åt pizza o tittade på tv på kvällen men var mkt trevligt att ha sällskap av syster sådär en fredagkväll som jag annars skulle suttit själv på.. Sen lördag, igår, bar det av till Swahili Bob?s och göra klart min tatt ^^ (enormt-as-grymt-mega-nöjd med den btw) lite omtöcknade gick vi sedan runt lite på stan för att sedan bli lite sugna på Max-vego burgare.. Vi kan ju inte förstöra vår nyttiga helg vid det här laget... Handla lite tröjer o sådär sen hem, hyra film o titta på. (Malin somnar 21.oo) ;) Jag är imponerad :P

Idag vaknade vi tidigt, gå ner på stan i värsta fina vädret och göra en heldag på stan med många inköp och en dyr fika! Sen bye bye, Malin åker buss..

Bästa helgen på länge med systeryster - du är bäst!

Om du tycker att du känner igen detta har du förmodligen redan läst min "dagbok" på helgon.net. Kan inte välja var jag ska skriva, än.

Vill avsluta med att vara så ego o säga att jag ääälskar mina sagoblommor. Henrik på Swahili Bob's gjorde ett gryymt bra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback