sedan sist

Sen sist jag skrev här har jag hunnit med mycket. Pluggat, blivit sjuk, blivit frisk, fått förkylning, skrivit KS, arbetat på Branschdag Medieteknik (23 timmar), varit försvunnen?, jobbat och en hel del annat. Man tycker att inget händer men tiden bara går, men hur ofta listar man allt som hänt då? Nä just det.

Var väldigt oanträffbar/okontaktbar onsdagen den 18 - fredagen den 20 pga Branschdagen. Mycket jobb och mycket lite sömn men kul var det och kommer nog hjälpa till alla år jag kan och har tid där framöver. För dig som har noll koll om detta, kolla in www.medieteknik.com o kolla läget.


Hunnit med lite halsfluss och pencillinkur och även en förkylning på det. Jajjemen, kul vår med 4 olika förkylningar som bytit av varandra. Immunförsvaret ligger ganska nere nu så vitaminer är det som krävs, o vila. Blä så trött på vila.

Nu i helgen är jag ledig och åker till lilla Enköping för att spendera min långhelg där. Med familj och förhoppningsvis måånga vänner. I'll call you ;) Så det blir fint, lite plugg måste nog också hinnas med men det kan jag ju göra på nätterna... (??) Äh anywho.. Rock on.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Valborg blir uppsala all day. Börjar med champisfrukost här i ottan sen är det full kastrull! ajälv??

2007-04-27 @ 13:56:41
Postat av: Mia Andersson

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback