071202

Vilken helg. Vilken jobbig helg. Som vi förutspått blev det full fart på jobbet i lördags, igår, och vi serverade 100 pers i vår lilla restaurang. Vi var 4 st som jobbade (jobbade asset av oss med andra ord) utöver dessa 100 gäster har vi alltså också, få se nu, 13 avdelningar a´ ca 6-10 pers på varje som vi skickat mat till. Dessutom ca 25 matlådor som vi lägger på förmiddagen. Men allt gick bra och vi klarade även detta års julmarknads-rush utmärkt bra. Trötta var vi idag och känns som hela dagen har gått i slow motion. Fika med mormor efter jobbet och sen äta mat med mamma o pappa och sen åka hem. Väl här hemma har jag nu sorterat min lilla klädes-låda och mina klädes-hyllor. Fan vad mycket strunt-kläder jag samlat på mig!

Inför veckan. Jobba asset av oss med projekten. Sen drar jag till Dublin och systeryster på onsdagkväll. Stannar till måndag morgon och då är det bara till att jobba asset av oss fram till den 17:e och då är det dags för julledighet!

Happy times?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback