071128

Projektfylld dag med lite flum (lite?), Ben&Jerry's, mer flum och lite bloggande. Sedan hem och laga mat på lite smått och gott i från frysen - inte så gott men hey... Pyssla lite med bilder i Photoshop, ringa mamma och titta på Bonde utan fru (jag vet att det inte heter så)

Inte så spännande säger du, nej säger jag, det har du rätt i. Spännande nog är väl denna Komrum kurs, helt slut blir vi i våra stackars huvuden av allt flum. Tror det ska finnas lite smått och gott här http://ageingmodernity.blogspot.com att sätta tänderna i. En itelienare som håller i kursen, en italienare som är designer. Dessutom ska han försöka kommunicera med oss teknologstudenter på knacklig engelska, this might be fun, tänker du. Och du hade rätt.

Sitter precis och funderar på julen och nyåret. Tänker nog medverka på en tentapub den tjugoförsta december, sedan är det som välbekant julafton den tjugofjärde december. Den trettioförsta december råkar det bli nytt år sedan framåt midnatt och då ska jag väl också hittat på någe - det är ju tradition, trots allt.

Det verkar som syster tänker komma hem snart? Det är nice! Men jag vill hinna dit och hälsa på först ju. Men skulle vara fint att ha henne hemma här till hands igen, så blir nog Felixen glad också..

Familjen är bäst..


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Välkommen tillbaka :D

2007-11-29 @ 22:00:09
Postat av: Jasmin

förresten kolla in min pålle ;D www.equuscaballus.blogg.se om du inte vart inne där tidigare : ) min lilla ögonsten!!

2007-11-29 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback