Måste man ha en rubrik?

Att hitta på en fyndig rubrik är ju det svåraste med att skriva här så nu har jag suttit och funderat en stund och nog kommit fram till att hädanefter skriver jag bara dagens datum. Keepin' it simple.

Vaknade av min wake-up light i morse, lugnt och stilla. Den verkar vara min grej, för de som är påverkade av mörkret och uppskattar solens strålar på morgonen bör skaffa sig en sådan under vinterhalvåret. Sen antar jag att under sommaren kommer jag att behöva gå upp väldigt tidigt om den ska ha någon verkan...

Äter keso-glass till frukost för att någon mindre vetande individ i min korridor skruvat ner kylskåpet till nollgradigt. Jag har haft ett annat namn på denna människa under dagen men det känns inte rätt längre.

Crazy i skolan. Började med en timmes skvaller, vilket passade fint. Föreläsaren kommer 9.oo. Men det är ju inte första gången som informationen inte gått fram. På Media - information och kommunikation, kommer informationen inte fram. Man undrar ju ibland..

Nytt projektarbete och helt galet och kul ska det faktiskt bli! Euro eller svenska kronan? Vad betyder de för oss och varför är vi så fixerade vid just denna typ av papperspengar och mynt när vi ändå bara har pengar på banken som vi slösar bort med ett plastkort? Lång mening. Förlåt Nina.

Kanelte och Simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback