080219

Nyheter är det faktiskt rätt gott om just nu. Fick beskedet i fredags om att jag faktiskt får åka till Singapore, Nanyang Technological University i höst och plugga! Det kommer bli såå bra och så kul! Kräver mycket förberedelser bara men det fixar vi, åker ju ändå inte förrän i slutet av juli, kanske lagom till min födelsedag! Blir borta en termin, så antingen är jag hemma till jul igen eller så stannar jag kvar och reser lite efter plugget är avklarat. Jag vill se Malaysia, Thailand och Indonesien i alla fall, hitta på lite resor på helgerna sådär ^^

Så har jag ju faktiskt ett nytt jobb här i Stockholm (eller nästan i alla fall) på Arlanda, där jag kan stå till tjänst med kaffe och annat smått o gott till resenärerna... Provjobbade lördag och söndag, kändes bra.. Jobbar nu på lördag också. Finemang, sen ska jag till Enköping direkt efter och hälsa på la familia! Bra helg blir det nog...

Jaa, detta är nytt, och vad mer? Ja nya..saker och känslor men det är inget vi skriver om. Jag mår bra nu i alla fall. Plugga på, jobba på och ha lite kul också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback