080224

Innan jag totalt bara jättesomnar så tänkte jag skriva några rader om mitt liv. (här skulle jag lägga in en dramatisk paus och harkla mig sådär teatristiskt innan jag fortsatte) Anywho. (parenteser är bra och de används i vidare utsträckning vid tilltagande trötthet)

Att göra: (To do)
Läxan till Databasen imorgon (görs på föreläsningen kl 8, ny läxa kl 12)
Ansökan till Nanyang Tecnological University (officiell ansökan vilket betyder sjukt mycket jobb!)
Söka stipendie för utlandsstudier (även här, sjukt mycket jobb!)
Fixa vaccin-shots (oh ja, så jag inte blir sjuuk!)
Läsa ikapp i Datakom-boken (typ 600 sidor?)
Träna (spinning, styrka, yoga?)
Pierca (valfri kroppsdel)
Jobba (tjoho, nytt och kul jobb!)
Leva (vänner, fest, städa, tvätta, plugga, fixa håret, måla naglarna, handla - you name it)

Detta ska då inte riktigt göras i denna ordning det står men göras det skall det!

Helgen blev inte direkt som jag hade tänkt mig, men fått lite updates av familjen i alla fall och det känns bra!

Eeeh..God natt? (nej, jag ska inte egentligen sova riktigt än, men kändes fint att avsluta med denna icke så sällan förekommande fras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback