080227

Idag fick jag lön, men bara litegrann. Ringde även jobbet (det gamla) och sa att jag vill köra på det här nya. Men eftersom jag har (hade?) en toppenchef så förstod hon precis och önskade mig lycka till. Passade även på att säga till att jag gärna jobbar på Hamnfestivalen i Enköping i sommar, helgen efter midsommar. Det var ju grymt kul förra året så det gör jag ju gärna igen! Så, jobb = OK.

Allt annat då? Jo tackar som frågar, jag trivs fortfarande med att vara själv (läs: singel) för jag skulle nog ärligt talat inte ha tid med annat! (läs:karl) Plugget tuffar också på, jag känner mig inte särskilt orolig och snart är det tentor.. Vi får se hur det går. Nu har jag i alla fall valt ut 8 kurser jag vill läsa i Singapore, får läsa 5 av dem hoppas jag.

Nu ska jag läsa i Datakom-boken och sedan är det ju Men in Trees ikväll på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback