080122

Blogga varje dag är inte min grej, har aldrig varit min grej att ens skriva dagbok varje dag. Så vi kör på var tionde dag? Haha. Denna lilla blogg är mest för de gamla (och nya?) vänner som vill hålla koll på vad jag gör och kanske mer vesäntligt var jag är?

En del har hänt sedan sist ändå faktiskt. Ansökan om unlandsstudier har skrivits och lämnats in, väntar nu alltså bara på besked som kommer i slutet av februari tror jag. Började skolan och två nya kurser igår, Databasteknik och Datakommunikation och datanät. För er som gick på gymnasiet med mig kan jag säga att det är som kurserna Webbapplikationer och Nätverk, dock mer lättförståeliga pga bättre föreläsare än vår käre Hasse ;) Even tho Hasses änglar var en stark trio. Haha, sitter faktiskt och småler när jag tänker på hur galet jobbiga vissa lektioner var i gymnasiet och hur galet bra vissa människor var.

Som några vet så har jag gone soft på sista tiden i min musiksmak, dock finns de gamla goa banden kvar. Men detta har bidragit till ett litet beroende av typ Seether and such. Tre utekvällar blev det förra veckan, onsdag, fredag och lördag. Onsdag tjejkväll i Uppsala på Terassen med några Cosmopolitan och söta (och konstiga) bartenders. Fredag lite impulsgrej med Mattias och Crille, förkör med Guitar Hero och sedan ut på Snaps blev det. Grasshopper och öl bjöds det på där. Sedan hem till Gärdet.... Lördag var sushinight med Erik! Var dock fest i korridoren så vi hängde mest med på den, med sushi, vin och saké! Ut, nej? Nehe, hem igen och sova.. Lite putt på vakterna i Stockholm...

Nu har jag skrivit alldeles för mycket och ska dessutom ner i källaren och kika på min tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback