080701

Nu är det juli månad. Bitarna börjar falla på plats och jag känner mig lite lyckligare för varje dag som går. Men ack så förvirrad. Lycklig men helt utan koll...

Antal dagar kvar att jobba går på nedräkningen nu, 7 dagar kvar. Antal dagar tills jag åker till Singapore är 23. Ganska konkret eller hur? Dagar - tid.

Om det här vore en dagbok som var min egen och stängd för er så skulle jag nu skriva om en massa känslosamma saker. Men eftersom detta är en blogg så är det bara jag och mina närmaste som vet om de känslorna, och tankarna. Eller? Är det bara jag som vet? Jag önskar ibland att jag kunde berätta allt, men tänk om något skulle ändras eller om jag sätter fel ord på känslan? Bäst att hålla tyst då, right...

Här kan jag skriva om praktiska saker. Lite måttliga funderingar, men that's it.

Känner mig lite instängd. Jag förstår inte, inte varför.. Men jag kan inte fråga - för jag vill nog inte veta svaret. "Fråga inte någt du inte vill veta svaret på då..." Fick jag höra förra sommaren. Det var nog väldigt bra sagt, men funderingarna och frågorna finns ju kvar - trots att de kanske inte uttalas. Är det bättre att undra eller är det bättre att få ett svar man inte vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback