080303

Dagen efter helgen är det idag. Hur känns det? Ja, för min del känns det bra. Jobbade morgonpass både lördag och söndag. Först när jag anlänt till jobbet i lördags fick jag chocken att jag faktiskt skulle stå själv hela dagen (och inte provjobba som jag skulle göra) för att det var brist på personal! Tok, eeeeh ok. Ja men det ska väl gå bra tänkte jag. Mitt under passet fåt vi dock allihop en kassakrasch! Ingen kunde använda kassan (ingen av oss 5 på pirerna) så det var bara att skriva ner allt som handlades under ca 2 timmar! För att sedan stressa vid överlämning till nästa pass och slå in alla varor (när nu kassan var OK igen). Ja kära nån säger jag bara, snacka om tuff första-dag! Så helt slut var jag i lördagskväll. Jobbade ensam igår med och det fungerade jättebra alltihop, så ja.

Änywho. Denna vecka gäller Databaslab nr 3, Datakomlab nr 4 och tentaplugg! Yeheey. Först ska jag ner på stan idag och byta min vårjacka till den som jag faktiskt ville ha *suck* och sedan till skolan för att skriva ut extentor, och fixa det sista med utlandsstudieansökan! Bäst jag sätter igång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback