080304

Hej fina väder! Det är en underbar dag, vädervis. Jag var galet trött imorse när jag skulle upp och möta Mickan i skolan för att göra klart (nästan) databaslabben. Vi hann nästan klart men rätt nöjda är vi. Sedan datakom-övning med allas vår Vladimir! Lite trött och frusen där. Sedan hem och ja här sitter jag nu, ska strax fortsätta plugga.

Egentligen finemang dag och tid, vår som går mot sommaren och därifrån kan allt bara bli bra bättre och bäst! Men detta underbara väder lockar ut alla par som tidigare suttit hemma på sin egen vrå framför tv:n och glott film och myst hela vintern. Detta händer varje vår, då ska de plötsligt ut och visa sin kärlek (?) för världen! Hångel i varje vrå och speciellt på tunnelbanan och på skolan! Hey, kanske är det dags för singlarna att gå in och glo på tv nu och hela våren då? Äsch, nej nu ska vi inte vara såna. Men måste medge att det hugger till litegrann, som ett myggstick, ungefär varje gång jag ser dessa samhällsstörande par. Det går över, ungefär som en vårförkylning. För att citera Coca Cola Zero -reklamen (för den är faktiskt godare än Coca Cola Light!): I'll manage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback