080309

Så var snart en till helg över... Denna helg har varit lite upp och ner, jag tror jag har förklaringen. Allting som händer blandas med en nypa ångest i tenta-tider, så jag antar att livet bör tas med en nypa salt just under denna period. Om en vecka har det gått som det har dått på två tentor och jag kan inte göra något mer åt det. Til' then, plugga på. Satsar på 10 - 22 varje dag nu ungefär...

Något annat att ta med en nypa salt är mitt vatten just nu, för min lilla (nä?) tunga läker fortfarande och mår bra ^^ Varit lite stressigt på jobbet idag så kände på vägen hem att den var lagom öm av allt tjattrande. Men ska man va fin får man lida piin! Sa i alla fall nej till jobb nästa helg -> ska ju tenta, tentapub lördagen och tvätta på söndagen.

Påsklov, ägg, godis, sol, mys, sovmorgon, sena kvällar, vänner, familj...me wantsss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback