080325

Det är tisdag. Det är även våffeldagen. Så fick vi CSN idag. Skolan körde även igång igen efter påsklovet idag. Det är ändå en rätt bra dag...för den är inte slut än.

Nya kurser är Industriell Ekonomi och Sannorlikhetsteori & Statistik. Vi har även Programintegrerande kurs på torsdag och fredag. Jag vet att alla på Media ser fram emot dessa dagar! Vi har ju så kul...

Jag önskar mig ett lokalsinne och lite motivation till min födelsedag, eller namnsdag kanske..den är lite tidigare. Jag säger inte bara att jag inte har något lokalsinne för att det är roligt, det är faktiskt jobbigt många gånger. Är väldigt ofta osäker på var jag ska gå/om jag går rätt osv... Det är inte kul... Motivation behöver jag också, eller en morot, alltså något att längta till vill jag ha. Jag vet att jag ska till Singapore men det är mycket att planera och fixa och dona. Jag vill ha något att se fram amot som bara händer och är enkelt.

Så vill jag ha sommar. Hm jag vill ha mycket idag. Kanske borde skriva ett brev till Tomten? Eller vem det nu är som kan fixa detta. Fick en brilijant idé att skriva en roman idag också, stackars Matte fick höra allt på väg till skolan. Oh well, det blir nog bra! (50/50 skoj/allvar)

Snart ska jag till Sundbyberg, movie night ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback