081009:2

Ville bara slå ett kast för www.bloggkoll.se som gjort mitt liv lite lättare, att hålla reda på alla dessa bloggar! Såg att jag har en hel följare där! Jag följer själv ca 7 bloggar på bloggkoll. Underbart.

Idag har jag shoppat loss på The Body Shop så pass mycket så jag fick en present värd 250 kr! Icke djurtestat, det vill jag också slå ett kast för! It's LEGEN - and I hope you're not a vegan cause the last part of that word is - DARY! (dairy). Barney säger något liknande, med lactose intolerant eller så, men denna hittade jag på :D Förövrigt så åt jag soya yoghurt här idag, blev lite förvånad över att jag fick en mjukglass satt i handen på mig bara. Men det är tydligen så soya yoghurten ser ut här... Gott var det i alla fall. Mr Bean heter stället.

Hittade även färdig-att-äta tofu med currysmak idag i stora mataffären i Jurong Point! Hurra! Lite roligt att jag först  frågat ut en tjej som jobbar där i ca 4 minuter om de hade något sådant varpå hon svarade nej, nej och nej. Tror inte hon förstod mig riktigt. Vietnam säger ja, ja, ja och Singapore säger nej, nej. nej? Varför inte kanske, kanske, kanske? Hah! Okej, den var kanske lite låg.. Men jag är på sådant humör!

Imorgon ska jag ragga frisör, någon modig singaporean som ska få fixa mitt hår. Orkar inte se ut som en tränkt råtta i håret längre, blä. Jag tänker..rött..det kanske skulle vara nåt, eller vad säger ni där hemma ;)

Ojdå, nu har Klara lagt sig och jag sitter här i mörkret med Scar Symmetry i lurarna. De låter lite popband ibland, liite tråkigt, men de är fortfarande bra.. Det är ju ändå dem. Men grejen är att jag också borde sova...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback