081017

Var lite snäll mot en vegan och du får tillbaka tiofalt!

Namninsamlingar (detta tar ca 1 min att göra, så snälla!)

Skriv på du också så vi får ihop 1000 namn!

Mot onödiga animaliska ingredienser i vegetarisk mat. DO IT!

http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2436

Här nedan kan ni också skriva på en insamling mot äggpulver i Quorn. Quorn är ju ett jättestort företag som finns i hela världen så det vore inte dumt om de tog sig samman och blev veganvänliga!

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?eggfreequorn


Kram på alla er som gör detta! :)

------Efter Lisas kommentar------
Om ni själva inte är vegetarianer/ veganer så gör det för mig (och alla andra veggisar)! Så jag (vi) kan äta quorn och annat smidigt och gott :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Frågan jag ställer mig är om jag bör skriva under en sådan lista även om jag själv inte är ett uns vegetarian? Men visst är det korkat att i vegetariska produkter tillsätta något animaliskt. Företagen är förmodligen intresserade av vad målgruppen vill ha, så detta borde inte ens vara ett problem.

2008-10-17 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback