090812

Back in town.

Yes, jag är tillbaka i storstan, bara för att finna den...exakt så som jag lämnade den. Det blev två dagar i Enköping och sju dagar i Hällefors, det var fint det. Ledigheten har bjudit på nära & kära, sol & bad, kräftskiva & dryck,underbara dagar & nätter och en springtur.

Väl hemma väntade brev från Tjejmilen, massor av olästa mail, jobb-bokning den helgen jag INTE vill jobba. Tack Academic... Och jobb förstås, men detta jobb har jag valt själv tors - sön. Men jag gillar inte att bli uppbokad när jag inte valt det själv... Annars ska det bli kul att komma tillbaka till jobb och kollegor!

Moroten som väntar är ju Markus som kommer hit på måndag. Ska försöka hitta på lite allt möjligt, museum, Grönan, vänner, utekväll och kanske blir det en helg i Enköping. Allt detta OM jag får vara ledig...

Money money money, just for funny...in a rich man's world...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback