090813

Fredagen den 13:e?

Nej för det är torsdag idag. Men dagen har varit som en otursdag ändå. Natten till idag så drömmer jag en så hemsk mardröm som aldrig tidigare, jag vaknar och läser lite, har svårt att somna om och saknar Markus så galet mycket!

Sedan börjar dagen. Trött, jobb väntar... Måste fylla på mitt Access-kort med en vecka. Jäklarns... Det är dyrt att åka lokalt i Stockholm. Okej, tunnelbanan går om 8 min, kan fixa detta i lugn och ro. Efter två försök inser jag att den f*rbannade j*vla kortläsaren inte fungerar. Måste köpa en vanlig biljett för att komma till jobb (40 kr) Fan... Anländer till jobb.

Trevligt att träffa Jossan igen som redan sitter och jobbar, hejar. Pratar lite strunt om jobbet och börjar sedan jobba tillsammans med Dan och Cozette som också anlände samma tid. Dagen visade sig bjuda på långa, krångliga, jobbiga, svåra och allmänt dryga samtal och ärenden... För alla! Brukar sluta dagen kring 70 samtal, denna dag bjöd på 49!! (+ 9 ut) Men jisses.

Det har även åskat, störtregnat och varit en allmänt dryg dag. Saknar Markus helt galet, en mardröm och dålig dag gör det inte lättare...

Förhoppningsvis tar vi igen denna dag nästa vecka med superbra saker gånger tio!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nämen uss då, låter inge vidare alls. Vad drömde du om då? Kan slå upp min drömbok när jag kommer hem från jobbet och guida dig i livet och tyda dina drömmar. Ska ni komma till oss nån helg? Kramis

2009-08-14 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback