090830

Summer has come to an end.

Jag har haft lite över tre veckor ledigt med Markus nu. Det har varit underbara veckor och vi har varit i Hällefors, Enköping och Stockholm. Träffat nära och kära och gjort en del kul. Kräftskiva, Grönan, shoppingrunda, springturer..osv. Vi har fått känna på lite vardag tillsammans och det har varit riktigt nice! Nu ska jag sakna honom i ca tre veckor innan vi får ses igen.

Men, jag har en känsla av att det kommer att bli fullt upp ett tag framöver med skolstart och allt! Idag sprang jag och Tora Tjejmilen, det var den första för oiss båda och det var riktigt roligt! Jag fick en riktig endorfin-kick efteråt och har mått galet bra sen dess idag. Nu finns riktig inspiration och motivation för att träna vidare och förbättra denna tid!

Ja, så inriktningen Tryckt kommunikation börjar imorgon, tillsammans med lite Spanska på måndagar. Vi har ju även Mottagningen som fortsätter med t ex ÖB-labb imorgon och n0llepubrunda på tisdag! Sweet sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback