090202

Den andra februari alltså, året 2009 började snabbt. Tycker om att tänka på våren, sommaren och hösten nu. Singapore lärde mig verkligen att uppskatta Sveriges årstider. Men våren är bra härlig, när luften fortfarande är sådär kylig men solen värmer när den är framme. Sen att det då går mot sommar är ju inte fel heller... :)

Än så länge går skolan bra. Jag läser mest i båda kursböckerna, måste börja få ner lite mer i skrift, skriva om Motivation och svara på frågor. Mer gruppmöten blir det också nu framöver. Mer träning också, riktigt skönt.

Helgerna är ändå bäst just nu. Snacka om total återhämtning från skola och stress, underbart! Nästa helg är redan påväg och den är här om bara 3-4 dagar beroende på hur man ser det. Blir en hel del plugg dessa dagar så jag kan lägga undan böckerna för helgen...

Still is the money problem. Jag skulle behöva ett extrajobb, men känner inte riktigt att jag har tid. Behöver pengarna det ger. Men mitt mål är att ha ett jobb under maj, juni, juli och augusti. Ska sätta igång och pyssla med mitt CV och personliga brev och skicka ut dem ööverallt, hojta om du har ett jobb till mig ^^

Oh, så måste jag ju berätta om mina darlings. De finns på Bianco, är röda, har en ca 4 cm hög klack och är redan älskade av sin framtida ägarinna..mig. De kostar 450 kr och eftersom jag är on a strict budget (note: budget, not diet..) så fick jag lämna dem i affären for now... I'll be back :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback