090102

Change is in the air. Vi har mött nyår! Hoppas att alla hade trevligt, det hade jag i alla fall. Vi började med middag hos Cissi och sedan åkte jag och Mickan till Bromma för tolvslaget. Jag började åka hem vid 1:30 och var hemma vid 3:00 - Sthlms lokaltrafik va?

Idag har jag varit på stan bla bla. Det viktiga är att det snöar och att jag har klarat alla kurser i Singapore, fick även hyffsade betyg! Lika glad för det är jag, men gladast är nog räven... Jag har bakat chokladmuffins som jag ska bjuda min kära familj på imorgon! Hela gänget kommer hit, mamma, pappa och Malin. Sen stannar nog Malin kvar för kvällen och natten, får se vad vi kan skrapa ihop för galej :) Systrarna K11 i Stockholm 3 januari 2009 ^^

En hel del tankar. Men jag ska skaffa mig ett tidsfördriv, läsa en bok eller sticka en halsduk eller något. Snart börjar ju även skolan. Varav en av mina 4 kurser har blivit schemalagd.. Ehm. Fix, please. Ser ut som jag börjar kring den 19:e just nu men en kurs ska ju till, så vi får se. Till dess i alla fall, så är jag ju i Stockholm, ensam i min lilla lya - så ring för all del! :) Jag ska försöka ringa jag med.

Något som i alla fall redan är ringt, är det nya året, ja inringt. Hej 2009!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tycker om dig så sjukt mycket!!!

2009-01-09 @ 08:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback