090112

10 dagar har gått. Både väldigt lite och väldigt mycket har hänt. Denna långa ledighet har fått mig att bli, ja..lat. Jag hatar det. Jag sover länge och känner inte för att göra något alls om dagarna. I alla fall förra veckan var det så. Men som sagt, change is in the air. Skolan börjar nästa vecka så denna vecka måste jag fixa lite och försöka leva lite.

Förra veckan var blank, förutom helgen. Jag tror jag leder spontanitets-tävlingen 2009 just nu eftersom jag tog 22-tåget till Örebro i fredags, beat that! Gick ut på Stallyktan (tror jag det hette..) mysigt ställe i alla fall, och hade hur roligt som helst! Toppenkväll från kl 21 och tolv timmar framåt haha. Snurrigt värre...^^ Lördagen tog jag tåget tillbaka till Stockholm, för att dessutom plocka upp Lisa i Enköping på vägen! Men vem står inte vid tågdörrarna i Örebro om inte Sara, som jag träffade för första gången i SIngapore i höstas! Helt galet, vilken liten värld! Det var jätteroligt att prata hela vägen till Stockholm, trots att jag förmodligen var ganska dryg - så trött och uppspelt som jag var.. ^^ Lisa fick ta hand om mig väl framme i Stockholm. Tills jag kommit hem och fått duscha och äta nå. Sen var jag igång igen! Jag och Lisa gjorde oss i ordning, lagade mat, åt och drack medan vi pratade om allt och funderade på om vi skulle gå ut eller ej. Det blev att vi stannade inne, men hade askul! Lyssnade på gamla goda 90-tals hits av våra gemensamma forna idoler och pratade minnen. Vi ehm, sjöng (läs: skrek) med i låtarna också så om en granne råkar traska in på min sida: Förlåt! Men vi hade så kul :) TACK Lisa för att du är min vän! Som sagt, vi ska ju till och med ha barn ihop ;)

Åh, vilken helg fylld av adrenalin, endorfin, nervositet, glädje och nostalgi. Bäst..

Nu ska jag leva lite mer, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback