090123

Attans, om jag hade skrivit här igår så hade jag hållit mitt 10-dagars intervall. ><

Äsch, nu var det inte därför jag ville skriva heller utan för att det är en del som har hänt sen sist igen och jag vill skriva av mig lite.

Förra helgen var jag i Hällefors och boade hos Markus. Supermysig och helt enkelt galet bra helg!  Hällefors är litet men rätt mysigt och gulligt. Ca 25 mil dit från Stockholm så det blev en liten resa där... Men så värt. (inte bara för att se det lilla samhället, nej..) ^^

I måndags så började skolan igen. Jag, Cissi, Tora, Jim, Markus, Johan, Alexander, Peter och några till från Media hänger i Kista denna termin. Riktigt schysst gäng är vi! Riktigt bra kurser verkar vi läsa också ju, just nu är det Systems Theory och Knowledge Management. Inte så ovan att läsa kurser på engelska så det är ju också bara positivt. Kista verkar också helt okej, lite farligt att plugga så nära Kista Galleria bara, får hålla i pengarna...

Denna helg spenderas lite i Stockholm, dvs idag och ikväll, och lite i Enköping. Föräldrar som kommer hem från Thailand och syster + hund som måste rastas ^^ Blir nog hemresa på söndag eller måndag.

Jag mår oförskämt bra, men jag tänker njuta av den här tiden! Högerklicka...Spara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback