090128

Det går bra nu. Jag åker till skolan på föreläsningar, jag läser hemma och hänger med rätt bra om jag får säga det själv. Har även kommit igång med träningen igen vilket är såå skönt, nära och bra är det också ute i Kista. Har ett coaching-pass inbokat imorgon, så tänkte jag stanna och köra ett spinningpass efter. Annars blir det plugg, tvätt och städ imorgon... förbereda för fredag och helgen...

Längtar till fredag, vet att det in te är långt kvar..det är bra. Det känns lite läskigt nu när allt är så bra. Alltså skolan går bra, jag mår bra, träning går bra, fritiden..går bra ^^ Nu kan ju saker bara börja gå fel... eller? Hoppas inte.

Det märks att jag inte tänker så mycket nu heller, alltså på jobbiga saker som jag inte borde tänka på som jag brukar. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Men syrran har ju börjat skriva blogg nu så måste ju hålla uppe mina inlägg jag med ;) Lovar att jag ska bjuda på ett riktigt saftigt inlägg snart i framtiden...

Blev så glad här om dagen när Lisa ringde. Hon pluggar ju till lärare och skulle nu skriva en argumenterande uppsats och hon hade dessutom valt ämnet veganism :) Jätteroligt tycker jag, ses den 28 feb förhoppningsvis. Blir långt mellan gångerna :(

Jag är lite hemlig ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej inte ska saker o ting börja gå fel heller. Det tror jag inte. Det är jättebra att allt går så bra. Det är ju samma här nu när lägenheten är såld så känns allt mycket bättre o lättare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback