090603

Blogginfo.

Jag vill ju fortsätta blogga. Men är det någon som vill läsa? Kanske.. Nu läser ju jag i alla fall min väninnas blogg som hon inte egentligen gör någon reklam för. Man kanske helt enkelt bara behöver skriva av sig ibland. Sen om det faktiskt någon gång händer något roligt så kan man ju skriva om det... *hrm!*

Jag har försökt städa lite på bloggen, nu är det vitt...och grått. Så om du inte der detta, klicka på Refresh eller Uppdatera i din webbläsare ;) Jag vill få in en ihopknåpad header men jag måste tydligen erkänna att jag faktiskt har glömt bort all webbdesign som jag en gång fått lära mig och helt enkelt suger på detta just nu. Har du tips om hur jag får in min lilla header - hör av dig ^^


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag läser ;)

Postat av: Melina

Jag läser jätte gärna! Det är roligt att veta vad som händer i din vardag eftersom vi inte träffas så ofta. Fortsätt skriva! Kram!

2009-06-12 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback