090603:2

Dagen.

Dagen visade sig både börja bra och sluta bra. Jag har varit ledig idag och planen var att bara go with the flow. Vaknade och städade undan lite, tvättade lite kläder och såg lite på tv medans en smoothie slank ner. Sedan funderade jag på vad jag skulle göra idag... Åkte ner till gamla goda Karlaplan för att kika lite på Fältöversten. Min snälla mormor gjorde så att jag äntligen kunde investera i ett duschdraperi, blev matchande handdukar och matta också!

Är ju så sugen på att färga om håret, så gick in på en Kicks och pratade med en i personalen där som är frisör också. Han informerade mig om hur jag skulle göra avfärgning och toningen på den och sådär... Jag funderade...
Anna: "Hmm..ja, vad tycker du då? Skulle den färgen passa?"
Han: *tittar på mig* "Njaa, alltså jag tycker du passar sjukt bra i svart. Du ser ut att vara en tuff tjej, så det passar dig."
Jahopp, tror vi att jag köpte någon hårfärg då? Neeej. Jag ska äga svart hår i sommar, får ljusa upp med lite ljusare kläder istället.

Ikväll har jag pratat lite med Markus och mina föräldrar på Skype. Köpte en bok på Akademibokhandeln som jag ska ta och läsa lite i senare ikväll innan det är sovdags, mys. Det är underbart att få läsa böcker som inte är kurslitteratur!

Jag ska föra över lite bilder från min kamera nu, sen jag och Markus var ut på golfbanan... Ska se om det är något att lägga upp ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Golf? Kan du spela? Jag känner lite för att prova någon gång på kul. Tänker mig att någon het golfare ska lära mig greppet osv. Du vet :) Är det så ni spenderar tiden på golfbanan? Vill gärna se lite bilder Hihi

2009-06-04 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback