090604

Allt och inget.

Bilder lägger jag upp på http://northlandsnow.bilddagboken.se, så finns lite gott och blandat där. Imorgon ska jag ta med kameran när jag och Markus ska iväg och fira mina två kusiner, Jesper och Melina, som tar studenten!

Idag for jag iväg på spinning innan det var dags för jobb, det var riktigt roligt. Dessutom jobbar jag inte igen förrän på måndag. Nästa helg spenderas i Enköping, fira Lisa som fyller 22 år och fira tredje kusinen, Mikael, som tar studenten.

Nu efter jobbet så har jag städat massor så jag kan följa med Tora och gymma imorgon. Yeah, vi ska bli starka! :)

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag har träningsvärk, så trots barnsligheterna hann vi med en del träning. Det känns braa! :)

2009-06-06 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback