090617

Nej fy fan. Nu hade jag skrivit ett helt inlägg ju, så försvinner det när jag klickade på spara och publicera! Jag brukar alltid säkerhetskopiera innan jag klickar där... Så detta får man för att inte göra det för en gångs skull..

Jobb.

Jag hade skrivit om jobb, att jag just nu jobbar timmar på 3 tills det är dags för mina heltidsveckor; 27, 29, 30, 31, 32. Vecka 28 är jag i Hällefors hela veckan!

Fick lönebesked idag, eftersom jag redan betalat mina räkningar för månaden så kändes det jekligt bra. Kan bara njuta av lönen när den kommer.. Blir väl kanske ett par fancy skor? ^^

Denna vecka jobbar jag 16-20:15 mån, tis, ons och tors. Sen åker jag till Hällefors på fredag och stannar där till onsdag nästa vecka, midsommar och mys står på schemat.

Nu blev jag off på att skriva för att det bara försvinner :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback