090618

Skvaller.

Jag kan ju börja med att skvallra om att jag ska skriva ett blogginlägg om knaper framöver. Detta kräver dock lite mer planering och studier innan jag kan presentera mina resultat och tankar kring detta. Så håll ut! ;)

Annars är skvaller en typiskt bra grej, så länge det sköts rätt, och det vet ju alla att det bara görs av tjejor - sköts rätt alltså. Så därmed var det ju dags för ännu en tjejdejt igår med Cissi och Tora, och Toras väninna Kattis. Mysigt på café efter jobb med en latte i handen och bara tjejsnack. Vi är 3(4) smarta tjejor som alla ska börja fjärde året på KTH och det är riktigt nice att smälla in lite tjejsnack i den annars testosteron/teknik-fyllda vardagen. Dessutom förstår vi varann så typiskt bra just för att vi är med om samma saker. (stödgruppsvarning) Men galet trevligt har vi i alla fall!

Dessutom planerar vi ju lite partaj till min och Toras födelsedag senare, tjejkväll med utgång. Lisa kommer till Stockholm då också, yay! Detta kräver också lite mer planering dock, kanske avslöjar mer framöver.

Imorgon åker jag till Hällefors, eller rättare sagt Örebro för att där möta upp min Markus! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Löv u! Har skvaller om midsommar som jag måste häva ur mig sen... hoppas att du hade en trevlig midsommar! Måste åka til jobbet nu! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback