090630

Uppdatering.

Eller uppgradering, ja i alla fall om vi ska snacka jobb - och då inte karriärsmässigt. Uppgradera ditt USB-modem till nya 3connect, ja den du! Jo jag har kommit igång med jobbet. Jobbar heltid denna vecka = mån till tors, lör och sön.

Det har hänt en del sen sist. Jag åkte till Enköping från Hällefors för att jobba på Hamnfestivalen. På natten mot söndagen så somnade min gammelmormor Anna in, 92 år gammal. Jag tror inte rikitgt att jag fattat det än, kommer sakna hennes härliga spirit och sjungande...

Jag har belutat att köra helt och hållet på vegan nu. Hälsosam vegankost tillsammans med regelbunden träning, allt för välmående och lugn! Jobbet är sjukt stressande, så känns bra att ha något annat att fokusera på.

Jag längtar så till måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback