090305

Just nu drömmer jag ingenting. Det är väldigt ovanligt, men jag ska förklara varför...

I helgen var jag i Enköping med Markus, träffade familjen och bästa vännen. Fullt upp med hemmakväll, utekväll och lite födelsedagskalas. Hem till Stockholm i söndags och förberedde lite för måndagen. I måndags började jag min utbildning på 3. Det var stopp i tunnelbanan så blev en timme sen på första dagen, bra jobbat SL! Dagen var lång med mycket info. Så har dagarna varit denna vecka fram till idag. Varit på 3 från halv nio till ca fyra om eftermiddagarna. Sen hem, äta och tentaplugga till ca kl 23 och sedan däcka. Det är därför jag inte drömmer! Jag sover intensivt i 7 timmar tills det är dags igen. Jag har en tenta imorgon kl 9 och en på måndag kl 15. Så det blir plugga hela helgen. Sen ska jag gå på utbildning på 3 i två veckor till innan jag börjar jobba, parallellt med skolan då förstås.

Det är fullt upp, roligt och jag är glad och pepp! Kändes som vår idag också, utmärkt. Kan inte bli bättre :) Eller jo, Markus skulle ju kunna vara här ^^

Nåväl. 3? - kanske du undrar? Jo, javisst. Jag ska extrajobba där är det tänkt, på kundservice - närmare bestämt teknisk support. Riktigt roligt gäng som går utbildningen nu och riktigt goa coacher, stormtrivs. Och ja, jag ska hitta tid att plugga, jobba, träna, träffa Markus, vänner och min familj ibland. :) Det går!

Nu ska jag tentplugga vidare! Tjoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback