090309

Vilken blåsning alla som skulle se Metallica åkte på igår. Tråkigt som tusan, speciellt för såna kompisgäng som åkt flera timmar mot Stockholm för att besöka Globen. Kompensations-konsert i maj hörde jag dock, det var ju bra. För alla er som skulle på Metallica igår och inte ser på Nyhetsmorgon nu så kan jag berätta att Lars Ulrich ber om ursäkt i tv i alla fall.

Jag gillar Nyhetsmorgon, typiskt bra start på morgonen. Förutom när de börjar slänga kött i ansiktet på en via middagstipsen. När jag har lite att göra någon gång så ska jag skriva in och be dem, för alla veggisars skull att sluta visa slakthus och liknande så tidigt på morgonen. Jag vet att det också är bra, för vissa kanske börjar tänka då att det är rätt sjukt.. Som i fredags, tror jag det var, när de visade från en kycklinguppfödning, ser ni hur jävla sjukt det är?? Jag hoppas att alla som såg det fattade det, den lilla jävla ytan och det korta värdelösa liv de får. Sjukt att vi som moderna människor förtrycker djur på det viset.

Jag plockade upp en enkrona på tunnelbanan igår, den var inte min från början. Det är en lyckoslant. Ja, jag insåg att det måste ha sett dumt ut och att den är jättesmutsig och så vidare. Men min hjärna hade bestämt sig för att det var en lyckoslant och att om jag inte plockade upp den så skulle jag inte klara tentan idag. Konstigt nog så blev jag mycket lugnare efter att jag plockat upp den... Än idag när jag vaknar då är jag inte stressad eller nervös som jag brukar vara på tentadagarna.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback