090331

Ingen som känner mig kan väl ha missat att jag pratar mycket, speciellt mycket när det gäller kostval, djurrätt, musik, skola, pengar och att analysera mig själv...

Förstås begränsar jag mina samtalsämnen med olika personer av olika anledningar. Jag pratar om allt med ett fåtal människor och dessa är min familj, Lisa, Mickan och nu Markus. Just nu ikväll kom jag på en stor grej. Jag måste fördela mitt överdrivna snackande bland mina vänner. Jag är ju inte ute efter att trycka ner någon, jag behöver bara få ut mig allt som springer runt i mitt huvud annars blir jag tokig! Men att bara prata med en kommer inte få önskad effekt. Jag vill ha diskussioner, förslag, jag vill lyssna och fråga. Just nu känns det som att jag tynger ner en, och det känns inte bra alls... Jag måste bli bättre på att höra av mig till alla mina bästa vänner!

På tal om att prata... Efter ett litet antal arbetspass på 3 så har jag verkligen kommit igång att prata där med. Respekt har jag fått för dessa som jobbar med detta heltid, och jag hoppas jag blir tillräckligt bra jag med tills det är dags för mig i sommar.

Jag behövde bara, få ur mig detta som sprang runt i mitt huvud för att kunna sova ^^ Puss på er.

Kommentarer
Postat av: veronica

yes lets do :)

2009-04-28 @ 23:10:28
Postat av: veronica

yes lets do :)

2009-04-28 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback