090506

Jag lämnade april månad åt alla andra bloggare att skriva om... säger vi. Jag är inte alls nöjd med the look of min blogg, så när jag har lite mindre att tänka på ska jag sätta mig ner och göra om den. Nåväl, back to business.

Jag har haft en sjukt bra vår hittills, firade mamma och påsk i Enköping i försommarväder. Njutit av det fina vädret med underbara Markus, träffat vänner över en öl eller två ibland. Mys.

Det har förstås varit mycket i skolan också så har inte varit så inspirerad att skriva här. Jag funderar på att ge bloggen ett ämne för att göra det lättare att blogga. Jag funderar på studier eller kost, eller både och. Kanske storstadslivet med lantis-helger? ^^ Har du något förslag på vad du tycker jag borde blogga om så skriv gärna en kommentar.

1. Studier och kostval
2. Storstan VS landet
3. Ditt förslag.

Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men jag vill höra om allt anna.. Allt allt allt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback