090515

Fritid.
Nä, jag har inte mycket fritid. Men då tänkte jag att det kunde vara intressant att tänka sig in i OM jag hade fritid, vad skulle jag då göra?

När jag var mellan ca 7-10 år så gick jag på gymnastik, RSG (rytmisk sport gymnastik)
När jag var 9 år så började jag på ridskola, höll sen på med hästar i ca 7 år framåt.
Då tog musiken mycket större plats, när jag var ca 15 år.
Jag bev vegetarian när jag var 15 år, inte en hobby kanske - men ett intresse.
Festivaler och spelningar fick förgylla vardagen från och med jag var 17 år.
Fick för mig att lära mig spela elbas någon gång kring den tiden, det gick inte så bra nej.
Resor, jag har sett Asien, nu vill jag se annat!
Veganism, inte ens varit vegan ett år än, så vi fortsätter på den banan med!

Intressen just nu är fortfarande musik (spelningar, festivaler), resor och veganism. Vad gör jag på fritiden? Jag åker och hälsar på de som betyder mest för mig, Familjen i Enköping eller Markus i Hällefors. Tränar, joggar eller gymmar. Jag har inte råd att gå på spelningar och festivaler längre... Jag har inte råd att resa. Resorna fick dock väldigt mycket tid ägnade åt sig i höstas då jag var i Singapore och besökte bland annat Malaysia, Indonesien, Tokyo, Thailand osv.

Om jag hade mer fritid (och pengar) så skulle jag lära mig att åka snowboard på vintern, lära mig glida runt med inlines på sommaren, helst av allt börja rida igen (alldeles för dyrt) :( Jag skulle resa mer, småresor till olika intressanta städer i Europa på helgerna tex. Jag skulle gå på flera olika festivaler på sommaren...

If only.

Vi får se vad sommaren har att erbjuda. Något som inte är så dyrt är ju ändå att träffa bästa vännerna och underbara pojkvännen, så vi börjar väl där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback