090519

Sommaren.
Om en månad idag är det midsommar. Jag är lite sugen på att fixa iordning en riktig midsommar med midsommarstång, snapsvisor och lekar! Vi får se, jag kanske kan prata ihop mig med syrran om att vi kan fixa det tillsammans. Jag skulle vilja att det kom vänner från Enköping, Stockholm och Hällefors i så fall... Detta är dock tyvärr ingen allmän inbjudan ;)

Har tråkigt nog beslutat att inte åka iväg på Metaltown. Boys får vara boys och jag får tjäna pengar på en annan festival istället förhoppningsvis.

Mellan alla arbetsveckor finns ju helgerna, och jag hoppas verkligen att jag ska få spendera dem med de jag tycker mest om. Många mys- och grillkvällar.. Lite tältning kanske :)

Phösa lite i slutet av sommaren får bli bandet som knyter ihop sommar-påsen. Det blir riktigt roligt, det var två år sen sist snart...

Det enda som står mellan mig och min sommar nu är tentan imorgon. Snart så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback