Många liv

Jag brukar ju säga att jag har minst 3 olika liv. Det är inget dåligt, det känns bra och fungerar bra. Självklart vore det underbart att få bo i samma stad som min pojkvän och kunna hälsa på min familj oftare. Dessa tre städer är mycket olika, en stad med ca 1 miljon invånare, en med 40 000 och en med ca 7 000. Jag tycker alla tre har sin charm!

1.
Ort: Stockholm, Solna
Är: Student, vän
Gör: Studerar, träffar vänner, tränar...

2.
Ort: Enköping
Är: Dotter, syster, barnbarn, kusin, vän..
Gör: Träffar familj och vänner

3.
Ort: Hällefors
Är: Flickvän, svärdotter, vän..
Gör: Träffar Markus, hans familj och vänner

Nu kommer ju Markus ofta hit också men det är fortfarande olika roller och liv. Känns jättehäftigt när några av de sammanfaller, det verkar ju också fungera!

Karta för de som undrar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback