Planering

Det enda jag kan komma och tänka på just nu, när jag faktiskt känner för att skriva och allt, är planering. Så dagens ämne får bli planering.

För mig är planering sjukt viktigt. Jag planerar det mesta i mitt liv, om inte allt? Det kanske kan tyckas jobbigt för vissa, men jag tycke om att ha kontroll. Det är lite roligt när jag tänker tillbaka på en av de händelser jag inte planerade (mer än att se till att jag hade en sovplats) som var när jag åkte till Örebro kl 22 på kvällen för att träffa Markus, som jag dessförinnan aldrig hade träffat. Jag är överlycklig över den oplanerade händelsen, det hade nog fungerat lika bra planerat men det var ju roligare såhär...

Nu säger jag ju inte att inget roligt kan planeras. Utan planering skulle jag inte komma iväg och resa, om så än till min pojkvän eller utomlands. Med planering får jag som jag vill, oftast.

Får ursäkta för ett tråkigt inlägg idag, det beror på tenta imorgon klockan 09. Jag är tillbaka i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback