Dagens?

Jag skulle vilja lägga upp dagens outfit, men jag måste hitta ett bättre sätt att ta bilder utan att stå i spegeln... Kanske får Markus hjälpa till, hehe. Han ska få ta lite bilder imorgon varav en ska få dyka upp i tidningen Uttryck.

Jag går omkring med ett presentkort från Bianco i min plånbok. En julklapp från älsklingen, så snart lär ju ett par nya klackar ramla in i garderoben..! Nu är det vår och skor och kläder kunde inte vara roligare! Har dessutom planer för mitt hår inför våren också. Tatueringen har ju fått sitt vårlyft i alla fall! Detta kommer i ett eget inlägg...

Dagens? Nej, festklädd typ förrförra helgen!

Kavaj, klänning, strumpbyxor från H&M. Stövlar från Bianco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback