Medietekniks Branschdag



Mingel, medianer, talare, företag, godis, (20kr's mackor!?), sa jag mingel..?

Medietekniks branschdag gick av stapeln idag. Jag är nöjd för dagen, men hade väl förväntat mig mer egentligen. Blir väldigt pepp när fina unga medianer pratar om att ta över Näringslivsgruppen och göra det harder, better, faster, stronger nästa år! Eloge till Sara som har kämpat med det material hon fick i år. Nästa år blir nog lite enklare då vi förhoppningsvis är på väg ut ur allt vad ekonomikris heter...

Att starta upp projekt, driva projekt och slutföra projekt. Vad kan vara roligare? Varför kommer jag på detta så sent? Jag vill också göra Branschdagen och göra den bästast ever, eller göra om Uttryck och göra allt sånt jag har lärt mig att vi skulle ha gjort, eller starta upp något helt eget vid sidan av skolan? Det sistnämnda kanske det blir något av...

Hur häftigt är det inte att befinna sig på en plats där de best of the best befinner sig? Ambitiösa, drivna, inspirerade, roliga, smarta och ursköna människor på en och samma plats! Medianer in my heart! När jag startar företag ska jag absolut anställa massor av medianer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback