Tatueringen

Som många vet så har jag haft en röd blomma på armen rätt länge. Gjord av Henrik Gallon när han jobbade på Swahili Bob's 2007. Nu läser jag lite olika bloggar, däribland Eriks blogg var jag dessutom fick nys om att han skulle komma till Stockholm och gästspela lite på Swahili Bob's. Då jag verkligen gillar Eriks jobb (jobbar på Buzzstop 28 i Göteborg) så bokade vi in en tid för att bygga på blomman. Vi visste inte riktigt innan vad vi skulle göra så det var riktigt spännande och nervöst att knata ner på Bondegatan den 24:e mars.

Men! Det blev ju riktigt riktigt bra! Supernöjd är jag. Här kommer före- och efterbilder. Förebilden är min och efterbilden är tagen precis när vi blev klara och är alltså Eriks bild som ni även finner på hans blogg. (hoppas det är ok att jag lånar den)

Före:


Efter:


Ujuj vad dålig färgen är på första bilden, men you get the point!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mmmm fint blidde de.

2010-04-07 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback