Jo tack jag lever.

I dubbel bemärkelse. Vi har flyttat till Kungsholmen nu "Vårt Kungsholmen"... Det är underbart. Underbar utsikt från våra tre fönster, underbar ny soffa har vi köpt, underbart att få boa på riktigt med Markus, underbart att..ha allt detta som gör vardagen till vad den är och just nu uppskattar jag varenda sekund av den.

Förutom sekunden igår när mitt knä, once again, hoppade ur led på jobbet... Det är inte bra än, köpte ett knästöd på apoteket idag. Med endast mindre än 3 veckor kvar till milen, så är den hotad av mitt dåliga knä. Blä. Men vardagen, den förblir underbar.

Idag fixade jag och Tora lite papper inför vårt exjobbande, är vi klara i februari? It is yet to see. Annars har jag städat idag, eftersom joggingturen uteblev (knäjevel), och päronen kommer på besök i helgen. Nu ikväll fixade jag och Markus tacos och film, underbar film, underbart mys. Filmen är Flickan från Ovan, och jag är sjukt berörd just nu. Vi har inte sett klart än, men vilken film, säger jag bara.


Hälsningar från "Kvinnohuset"

Kommentarer
Postat av: Cheekabee

Jättefint! Ser fram emot att komma o hälsa på nåt framöver! Så du rekommenderar filmen alltså, är den ny? Tror du jag skulle gilla den? Svensk?

Ses ikväll (jag ska försöka sluta tidigare)! Kram

2010-08-20 @ 07:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback