Lönedag!

Lön och CSN idag, trevligt. Allt åker dock in på sparkonto, men nån liten shopping kanske det kan bli framöver. Jag blir oftast bara väldigt sparsam så fort jag får in en liten slant på kontot. Andra kanske skulle jubla och skrika "Kung, kung, kung i baren!!!". Tänk om jag fortsätter så här när jag blivit en fullfjädrad civilingenjör och tjänar därefter. Sweet!

Jag är nu frisk dessutom och årets träningsplanering har dykt upp. Första passet (ja, jag vet..sent) för året med Tora idag på World Class Vasastan. Eftersom jag fortfarande har lite snor kvar i huvudet så försökte jag ta det lite lugnt. Det blev lite funktionell styrketräning och löpning. Målen är nästan satta, men som en liten försmak på målen så vill jag springa Tjejmilen på 60 min och bli dubbelt så stark som jag är nu. Jag hoppas att det inte ska bli så svårt, i alla fall inte den sistnämnda biten, jag är tyvärr rejält svag. (eller ostark som jag vill kalla det)

Nya träningskläder, ev spinningskor och någon PT-timme? Eller spara? Eller..!
Mwahahahah!


PS. Angående inlägget "Bunkra upp!" så handlade jag allt på Hemköp vid Åhlens mitt i stan. Smidigt I say!

Kommentarer
Postat av: solstolen

"Fast man saknar allt av värde

varje månad den 24:e

men i samma stund

som lönen går att nå

skall det genast ut och handlas

hela klädskåpet förvandlas

sen man svurit aldrig mera äta

nudlar ifrån Tokyo

skall hela ens gäng ut på en sväng

och sätta sprätt på varje peng



Då finns det ingen som tar en

man är kung kung kung i baren" ;)

2010-01-26 @ 02:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback