Ronery...

So ronery! Allt började för flera veckor, nästan månader sedan. Jag fick flashback efter flaschback och visade Markus vår film sen Göteborgsresan med TE2. Sedan dess har jag jobbat heltid. Sprungit om kvällarna när jag orkat och har både hunnit vara i Enköping över helger och har haft Markus föräldrar här på besök.

Allt har gått i ett. Dessutom har jag haft många livsnödvändiga och existentiella tankar på senaste. Jag tror att mitt psyke och hela mitt jag är redo för förändring. Om mindre än ett år är jag färdig civilingenjör. Can't wait. Markus och syster min är plugg-sugna och tittar på/ kommer in på passande utbildningar. Jag vill göra om allt från början, men ändå inte.

Okej, vad jag försöker säga är att: I'm ronery utan min blogg och små menlösa uppdateringar. I think I'm back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback