Mnjaaa...

Tankarna är många men samtidigt så få. Jag har så mycket lite att göra?

Jag har mycket av lite att göra; jobb, exjobb, förberedelser, möten, bokningar, träffar, planering och förstås det som tar upp mest tid av allt - funderingarna kring livet.

Det är absolut inte deppigt, det känns snarare som något som måste göras. Ta nya tag, förändras till det bättre och våga ännu mer. Jag vill förändras och utvecklas i ca 3-4 års intervaller. Hittills har jag bytt skola vid dessa tillfällen, städer och umgängeskretsar. Den här förändringen och utvecklingen blir så mycket större. Jag längtar bort, jag önskar att jag kunde resa bort helt själv för att ta tag i detta, de det 100 % fokus och tid.

Så bilderna är få och blogginläggen lika så, men snart så..snart!

Att se fram emot för tillfället; midsommar och tre härliga dagar ledigt i min nya sommarfest-outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback