080423

Tiden går. Det kom jag på igår när jag räknade veckorna som är kvar tills jag åker. Detta, ska väl nämnas, sker med mycket blandade känslor. Alltså.. att åka. Men jag bestämde mig för att bli lite snällare inställd till tanken och tog därför tag i ett antal saker som behövs göras innan. Till exempel så ska det ansökas om visum, ska vaccinera mig, ska hyra ut min bostad, ansöka om studiemedel från CSN, fixa försäkring, knåpa ihop en studieplan, fixa flygbiljett osv. Detta ska ske innan juli helst.

Jag vet inte hur skolan kommer att gå nu. Jag vet inte om jag bryr mig? Tyck att jag är dum, gör det, det gör jag med. Men bara kan inte, kan inte fixa allt. Skola, jobb, träffa vänner och familj + ha ett liv. Låter inte så mycket när man radar upp det så men som sagt, tiden går.

Solen och våren är i alla fall här och de små knopparna, blommorna och allt det gröna är bara bakom hörnet! It's gonna be good. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback