081229

Nu har jag hunnit ikapp! Tankarna är på plats. Har ännu knappt pratat om min resa med någon, ingen frågar och jag har varit glad att inte berätta. Men jag har mycket på lur nu ska ni veta, små anekdoter kommer dyka upp titt som tätt! Jag har landat i allt som finns att landa i här hemma. Fått umgås med familj och mycket vänner och nu har jag även flyttat till min nya lägenhet i Stockholm. Det känns bra att ha mitt egna igen, fast kan knappt kalla det för det när mina föräldrar ställt upp så mycket med inköp, inredningstips och hjälp på alla sätt och vis. Men det är mitt, lilla krypin!

Lite ofrivilligt singel kan man väl säga att jag är också. Men jag börjar come to terms med det nu och peppar för ett glatt singelliv istället! Lite ny musik och bara att få träffa vännerna är nog med pepp! Också tack vare mammas tillrättavisande prat om mina "gamla flammor".. Haha mamma är bäst.

Julen var lugn, hemma med mor, far, syster, farmor, mormor och två katter. Lagom mysigt. Sen gjorde jag misstaget att gå ut i Enköping på Juldagen. Jag har sagt det förr (!!) och jag säger det igen: Aldrig mer ut på Joar i Enköping! Men det var förstås kul att träffa några gamla vänner, de var få i år... Bara 18-20 åringar på Joar nu för tiden? Gammal? Hehe.

Nyår planeras (eh ja..) fortfarande. Ska i alla fall spendera kvällen med bästaste Cissi och Mickan, mina lyckotroll :P Antingen blir det lugna gatan, med bara oss tre. Eller ett efterkör på det någonstans. Eller Bromma... We'll see. Kanske kan sparka igång denna blogg igen, vi får se. Nöja sig med detta inlägg nu får man jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback