080229

Skottdagen idag! Hurra? Nåväl, hade lab idag men det gick ju ganska smärtfritt! 2 timmar tog det ungefär, men beräknat var att den skulle ta 4 timmar. Nöjd! Så jag tog en promenad och köpte en vårjacka som jag provat igår på H&M... Trodde jag ja! Det var inte alls den jackan jag provat utan en helt annan i samma stil och tyg men det var absolut inte den! Fan, dumma Anna. Så nu måste jag gå tillbaka med den snarast! Men det kan jag nog göra imorgon, då även Malin kommer o hälsar på! Det blir fint det.

Fick en liten impulsgrej idag att jag borde köpa 4 bandit boat biljetter och försöka få med mig 3 pers (som är villiga att åka med mig + köpa biljetterna av mig) Men dock gjorde jag inte detta, fortfarande grymt sugen! Men om du vet någon eller om du vill följa med på Bandit Boat V, 26-27 april så snälla hör av dig! I wanna go...

Jobba imorgon till kl 14, sedan är det Tentavecka nästa vecka. Nice! Påsklov here we come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback