090329

Just nu sitter jag hemma hos Markus i Hällefors. Markus är på jobb just nu och jag ska åka hem imorgon rätt tidigt. Tänkte fördriva ltie tid med att skriva. Känns inte som att det hänt så mycket speciellt. Jag är klar med utbildningen på 3 och har nu börjat jobba, gått bra hittills. Börjat två nya kurser varav den ena verkar vara en riktig monster-kurs. Jag vet inte rikitgt hur jag ska göra för att hinna med allt så stressen verkar ju krypa sig på igen. Jag ska försöka ta allt lugnt och tänka mycket på den kommande sommaren.

Ja sommaren. Jobba. Metaltown. Sol. Markus. Bad. Enköping. Tälta. Mys. Såklart mycket mycket mer!

I påsk blir det Hällefors och spelning, sen blir det Enköping, påskafton och mammas födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback